Gyakran ismételt kérdések

 

Van-e házhozszállítás?

Magyarország egész területén vállalunk kiszállítást. Bővebb szállítási információ a https://snacknet.hu/szallitas linken található. 

Van-e lehetőség személyes vásárlásra? 

Személyes vásárlásra sajnos még nincs lehetőség.

Mikorra várhatom a megrendelt csomagomat?

Valós készlet alapján dolgozunk, ezért nem kell sokat várnod csomagodra.

A munkanapokon 14:00-ig beérkezett rendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak. A FÁMA szállítási ideje 1-2 nap, a Foxpost szállítási ideje 1-4 nap.

Házhozszállítással, csomagpontra vagy csomagautomatába rendeltem de várhatóan nem tudom átvenni a rendelésemet és ti már feladtátok a csomagot. Láttam, hogy fizetési kötelezettséggel jár a rendelés leadása. Ilyenkor mi a teendőm?

Amennyiben csak meghosszabbítani szeretnéd csomagod átvételét vagy másnapra történő szállítást kérsz ez esetben a választott futárszolgálat ügyfélszolgálatával érdemes felvenni a kapcsolatot.

Amennyiben az utánvételes rendelést nem vetted át/elutasítottad anélkül, hogy számunkra jelezted volna ezt előre, sajnos az ÁSZF-ünk értelmében fizetési felszólítást küldünk. A díj tartalmazza ilyenkor a szállítási költséget, csomagolási díjat. Több információ a fizetési kötelezettségről ÁSZF-ünkben olvasható a https://snacknet.hu/aszf oldalon.

Amennyiben előre utalással / online bankkártyás fizetési móddal rendezve lett a rendelés, de megfeledkeztél a csomagról és visszaszállították hozzánk, mindenképpen keresd fel ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségink bármelyikén.

Sajnos ha utánvételes nem át vett/elutasított rendelésed visszaszállítása után jelzed felénk, hogy nem tudtad átvenni, úgy nem tudjuk elengedni a fizetési felszólítást.

Megértésedet köszönjük szépen!

Előre utalással szeretném kifizetni rendelésemet, ezt hova tudom elutalni?

A visszaigazoló e-mail után pár perc múlva küldünk egy előre utalásról szóló adatokat tartalmazó e-mailt. 

Név: SnackNet Trade Kft.
Bank: OTP Bank NYRT.
Számlaszám: 11742441-21454617-00000000
FIGYELEM! 3 nap után meg nem történt utalás esetén, a rendelésed automatikusan törlésre kerül!

Sikertelen lett az online bankkártyás fizetésem. Hogyan tudom kifizetni másképp?

Sikertelen online bankkártyás fizetés esetén küldeni fog e-mailt rendszerünk, ami tartalmaz egy linket amin keresztül újra lehet indítani a fizetést.

A regisztrált fiókon keresztül a rendelések között újra lehet indítani az online fizetést vagy választhat más fizetési módot is.

A rendelést rendszerünk automatikusan átállítja pár órán belül a nem újra indított sikertelen online bankkártyás fizetésről előre utalásra.   

Érdeklődnék, hogy az a termék ami nincs raktáron mikorra várható újra?

Ez sok mindentől függ, kérlek érdeklődj ügyfélszolgálatunknál.

Van ingyenes szállítás? Ha igen milyen összeg felett?

Igen, van. bruttó 40.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a szállítás.

Kiszolgáltok viszonteladókat is?

Igen, kiszolgálunk viszonteladókat is.

Egyéb kérdésem lenne, hol kereshetlek titeket?

Az alábbi menüpont alatt találhatóak elérhetőségeink: https://snacknet.hu/kapcsolat

Minden kérdésre igyekszünk gyorsan válaszolni.